beach 09 inom räckhåll?

igår sent på natten (klockan var efter 10 så de var allt natt) for jag och max till hans stuga i abisko.
vi mös, åt chips och spelade kort. jag vann faktiskt en gång i chicago ! de händer inte ofta. snarare aldrig.


idag har jag och elin faktiskt varit och tränat på Gk! TUMMEN UPP FÖR OSS!
vi körde seriös styrke i typ 10 minuter sen blev de mest bara skitsnack och hoppa lite studsmatta.
ojojoj, jag börjar bli jävligt fit och hurtig! både knallat upp för luossatoppen och varit på gk under loppet av en vecka.


nu ska jag invänta min man sen ska jag sova.
de blir en hård dag imorron. första dagen på sommarlovet kan man inte ligga på latsidan.
om de är fint väder ska jag ta och rasta min cykel. de var ett tag sen han fick komma ut.




ge sommar och sol ! NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0