choklad i stora lass

IDAG HAR MINA SYSTRAR KOMMIT HEM! och jaa elina, jag har saknat er!
och jag fick presenter! ett kilo kinderäggchoklad och kondomer. exakt vad jag behövde!
tack ! ni är dom bästa systrarna nånsin:D


idag gick jag även en mil i världens regnoväder. har jag nått otalt med han där uppe eller hatar han alla invånare i kiruna stad?
de gick iaf inte smärtfritt och de var jobbigt. jag har ännu ont i knäna, men varför gnälla?
sista gången ever jag går den där förbannade milen. och de känns great!
ikväll köpte jag godis för att jag förtjänade det. måste ju ta igen alla kalorier jag tappade idag.


och för alla er som undrar hur de gick för mitt och morfars brödbak igår kan jag berätta att de gick fina fisken.
han bakade ut bröden och jag gräddade dom. världens team!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0