den stora farliga forsen

idag mina kära vänner har jag varit ute på dom stora älvarna och forsrännt med min härliga klass.
ojoj sicken upplevelse!

fast nog hade vågorna gärna fått vara lite större. men what a fuck, man kan inte få allt.
jag gillade de skarpt iaf.

de bästa och värsta var nog när vi var vid sista forsen och alla i vår båt hoppade ur båten och åkte med strömmen.
men satan vad kallt de var. kändes som man var nära döden då.



nu väntar jag på att min morfar ska komma och hämta mig sen åker han och jag till rautas och bakar bröööd.
jag har blivit som värsta hemmafrun som bakar och står i varenda dag.


Kommentarer
Postat av: katti

hej



jag hade velat beställa en kladdkaka, microbullar, könsbullar, matbröd och lite choklad. hade du kunnat baka det till mig du som är så bra?



tack på förhand!

2009-06-02 @ 17:07:48
URL: http://kattipoggats.blogg.se/
Postat av: elina

nu är vi i SWEDEN!, saknar du inte mig?

2009-06-02 @ 23:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0