första dagen på sommarlovet?

bilder från igår









 börjar sommarlovet nu eller  först på måndag eftersom de är helg nu? man är ju ändå alltid ledig på helgeer ?
hmm. jag säger att de börjar på måndag istället. då ska jag göra nått kul och kicka igång mitt sommarlov. 

idag har jag köpt ( eller min pappa köpte) ett par skor på coops barnavdelning. mina småsyskon fick hålla till på vuxensidan medans jag blev skickad till den andra sida även kallad barnavdelningen.

nu har jag inget mer på hjärtat förutom att jag väntar på min karl som ska komma så vi kan börja laga mat.
fläskfile á la max och kinoasallad är de bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: emelie

åhh coops barnavdelning på skor är grym!

2009-06-13 @ 18:48:20
Postat av: Anonym

Först är hon med i tidningen för att hon vill stoppa langning till minderåriga sen dyker hon upp på din blogg (bild 1 längst till höger) brevid alkoholhaltiga drycker, dubbelmoral ;-)

2009-06-14 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0