glad jävla midsommar för fan

idag har jag varit på jobbet, precis som vanligt.
och de har varit så stressigt hela dan. gud.
jag har haft 6 besökare. hoff. jag fattar inte hur jag pallar. snart borde jag falla ner och dö i en hjärtattack eller gå in i väggen. mitt jobb är så hårt. de är faktsikt väldigt påfrestande att sitta ute i solen och dricka kaffe. 
och för att inte tala om hur jobbigt de är at t sitta vid bordet och lyssna radio och samtidigt sitta och sy och tjäna ännu mer pengar. 

okey, de ovanstående kanske inte är så jobbigt men en sak kan jag iaf klaga på. och de är att huset är ett rikigt jävla spökhus. värsta tllhållet för alla spöken. fast jag har inte sett nått än men jag går bara och väntar på att nått ska dyka upp.
DÅ kommer jag få en hjärtattack och dö. de lovar jag.




nu har hannah kommit till stan igen så jag ska ner till henne och umgås med henne, frida och tove. vi ska äta mat. punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0