på språng

idag har jag varit i gällivaare och gjort den omtalade halkbanan.
de var skitcoolt och jag fick göra en sån där svinball james bond-vändning. och ni som inte är james bond-fantaster kan tänka er vändningen Edward gör i twilight när han kommer och räddar bella från dom läskiga killarna ¨på stan.
aaa, men de var iaf SVIIINBALLT!
sen satt jag och nathalie mest bara och skrattade åt beng för han snackade så jävla mycket.




nu ikväll har jag varit med katti och madde.
innan madde kom var jag och katti och testade loussas alla lekparker.
den som fick högst poäng var den vid luossakonsum. 4 av 5 toasters. kanonkul.



sen har vi tillbringat resten av kvällen letandes efter knarkarligor och stora svarta hål i luossabacken.
de enda vi fann var massa svarta hål .  och dom hålen var fanimej inte att leka med. dom var så stora och svarta. och läskiga.
när vi kom ut ur skogen som finns på luossabacken upptäckte vi att vi tagit oss halvvägs upp på toppen så vi tänkte att de var lika bra att gå ändå upp så de gjorde vi.
wohooo, nu är äntligen sommarens träning är över! jag är fit for fight till beach 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0