sommarkänslor

sommarlovet hänger i luften. jag kommer sakna skolan lite faktiskt.
vad ska man annars göra om dagarna om inte gå i skola? vem ska fixa lunch till mig hela sommarlovet om inte bambatanterna?
jag får  helt enkelt börja en matlagningskurs så jag både kan laga min egen lunch och fördriva min tid.
så får de bli!


idag när de haglade/snöande/regnade som mest gick (läs och häpna, jag gick) jag hem från stan.
då händer de fantastiksa! PJ och jennifer kör förbi mig och plockar upp mig och kör mig hem.
dagens hjältar!


nu ska jag gå ut och gräva efter mask med min lillasyster. fast de är hon som vill att jag ska följa för hon vill inte gräva ensam. fast lite vill jag också gräva efter mask.
kanske en till sak jag kan lägga till på min att-göra-i-sommar-lista?



Kommentarer
Postat av: Huuvaligen

=)

2009-06-09 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0