22 juni

först av allt vill jag bara säga grattis till min karl som fyller år idag! jag vågar inte lägga upp nån ful bild på han för då kommer han  göra livet surt för mig tills jag tar bort den. så de är lika att låta den vara.

igår åkte jag o max som sagt var upp till abisko.
där drog vi fram hans JÄTTESTORA båt som man styr med en ratt och sen for vi ut och gleeed,
jag hatar egetnligen att åka båt för de är så läskigt men den där båten var de bara kul med.

imorse väckte jag min älskling med färdig frukost på bordet. melon, ananas, bröd, ägg och juice. och en liten present låg också där. fast bara en liten. för jag har ännu inte kommit på vad den stora riktigta presenten är. måste fundera.





idag kom isabell och höll mig sällskap på mitt tråååkiga jobb sen när jag slutade för dagen begav vi oss hem till mig och jag for och hämtade badkläder för vi hade nämnligen planerat att ta oss ett litet dopp idag.
inann vi for tänkte vi att de var läge för en statiolkorv med tillhörande räksallad och rostat lök ( ååh, de är de bästa jag vet ) . efter de for vi.
men vi kom inte längre än till tuolla innan isabells mamma ringde och ville ha skjuts hem.
så vi for lydigt upp på stan och hämatde henne och skjutade ner henne till affären som säljer sängar bredvid coop. 

på nå väster kom vi ut från affären med en familjepizza. med pizzan väl i handen övervägde vi vars vi skulle äta upp den.
isabell kom på den briljanta idéen om parkeringen bakom OKq8. så där satt vi.
jag, isabell och isabells mamma, bakom OKq8. med en stor familjepizza. 
de händer inte ofta att man äter sin pizza där. första gången för mig faktiskt. kanske en sån där once in a life-time upplevelse?

sen for vi och badade. isabell tvingade mig att bada. annars skulle hon lämna mig i jukkas sa hon. men jag ville inte bada. men jag tog mig igen tunneln tillsist. de var kallt , och jag vet en som kommer ha ännu värre hosta imorron än den som är nu. måste bunkra upp med hostmedicin till inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0