värsta

hej min kära fina underbara älskade blogg!

idag fick jag besök på jobbet av isabell och katti. OCH CHIFFE. han är min nya älskling.
han är så söt. jag smälter. mitt hjärta smälter.
jag tror han tycker om mig med.


nu börjar hungern ta ut sin rätt. mina två godisaskar som de står festivlens schema på lovade jag mig själv dyrt och heligt att dom skulle överleva till nästa helg. men vad händer? giissa själv...

så nu ska jag laga middag åt mej själv. och de blir inte pizzalagning som de var tänkt.
FAN. vem bangar pizzalagning? jag vet en. men vi nämner inga namn. eller hur katti?
jaa. och isabell vill inte heller att jag ska laga mat åt henne.
är alla rädd för mig och min matlagning? men då kan jag faktiskt försvara mig med att mina två senaste nudel-luncher var superba! HAHA, suck on that!

 

mandarinmatning




MIN ÄLSKLING
mannen med stort M
Chiffe


förresten vann jag största vinst på stipendieutdelningen! fyfan vad jag är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0