W O W

nu bär det iväg till max stuga. vi ska först bara fara och handla nått nått till ikväll och till imorron.
imorron ska jag nämnligen stiga upp med tuppen och sedan fixa frukost åt han. för han fylleeeeer år!
och som den kärleksfulle och underbara flickvän jag är stiger jag upp och lagar en superfrukost åt han.

precis som jag gjorde idag. då steg jag upp , for till konsum och köpte grönsaker och jordgubbar.
sen lagade jag världens bästa kycklingsallad och gjorde jordgubbar och glass till efterrätt. 
shit, jag är verkligen underbar och fantastisk.  och jag som inte ens kan laga mat...
men han sa att han gillade de. ljög han eller var de sanningen?
JAG TYCKER IAF ATT DET VAR GOTT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0