allt är bara sajber!

nu har mina vänner lämnat mig. dom fick springa sajbersnabbt till bussen för dom höll på att missa den.
och min nya frilla blev bra. om jag går med huvudet lite på sne så ser de faktiskt rakt ut.
vi kom fram till att isabell ska öppna sin egen salong. isabells köns-trim. jag tror affärerna hade gott ganska bra.
de finns nog ganska många här i stan som är i behov av ett rikig könshår-makeover.











we äre the most beautiful girls in the world. and we know that!





imorron kommer min älskade, älskade man hem!
som jag har saknat han!
nästa gång han ska fara iväg ska jag vara förberedd med handklovar, låsa fast han nånstans och svälja nyckeln.
kanske.
och hörrni, idén är inte så galen som den låter. ni hade gjort exakt samma sak om ni var i min sits! tro mig.

Kommentarer
Postat av: Szara*

2009-03-12 @ 16:02:19
Postat av: Szara*

Ojj;P



Jaa de kanske bara är så man borde göra, nästa gång min bejb kommer hit så ska jag nog göra de så han inte kan fara hem igen;D Bra man har en smart kusin;)

2009-03-12 @ 16:03:38
URL: http://ssaaraaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0