är detta slutet på mitt liv?



isabell ska klippa mitt hååår. litar jag på att hon kan fixa de? njaaae.
mitt liv ligger i dina händer kvinna! DON´T MESS IT UP, isåfall kommer jag göra väldigt onda saker med dina ädlare delar.
hon kanske tar tillfället i akt att straffa mig för alla gånger jag har retat och slagit henne. hoppas de inte är så-


nyss kom min mamma med mat åt mej. direktleverard från rautas i en liten låda. den var till och med ljummen och hon hade också satt ketchup på den. så de var bara att sätta sig i soffan och börja äta på en gång.  
vilken underbar mamma jag har!



när jag gick hem från skolan var de en liten unge som trodde jag var hennes mamma och skulle börja krama mig.
är de ett tecken på att jag börjar bli gammal?
jag fyller ju trots allt 18 om 29 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0