bilder från helgen

idag har jag legat i sängen och varit helt slut efter våran otroligt jobbiga skidtur. jag och max har legat i sängen nästan hela dan och ätit b&j , lagat lite mat och sen tog vi en promenad till mig.
därefter blev de träning och nu har jag laddat upp min fettreserv med chokladflingor och mjölk. 
jag kan ju inte bli benig heller!


helgen har iaf varit hur bra som helst! massa skidåkning, godis och skratt:D
jag orkar inte börja rabbla upp allt vi gjort så jag sätter in några bilder istället.





snögrottabygge







JÄRNGÄNGET



HAHA, så jävla skön bild! Sanne håller på att dratta ner på rumpan. ( fast de gjorde vi alla i denna nerförsbacke, så jag ska nog inte skratta för mycket )









denna bild får avsluta detta inlägg.
och med den här bilden vill jag bara säga en sak : DÖD ÅT SKIDÅKNING


Kommentarer
Postat av: sanne

haha fan vad härliga bilder! :)

2009-03-30 @ 16:31:33
URL: http://saannejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nog hade vi härligt ändå, men jag håller med...DÖD ÅT SKIDÅKNING!!

2009-03-30 @ 20:48:57
URL: http://evelinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0