fuck, helvete ,fan, jävlar, yxskaft och alla andra fula svordomar som finns

jag försöker fixa min bloggdesign vilket går åt helvete. jag fattar ingenting!
i´m going nuts!


snart ska jag till rensjön och tillbringa min helg där. de kommer bli härligt!
vi kommer att köra skoter och göra de jag älskar allra mest, men de kan jag tyvärr inte säga vad de är för då kommer alla skratta åt mig ,






HAHAHA, den här bilden är så jävla skön! hittade den på kattens dator nu och jag bara älskar de. typ.
jag ser allvarligt ut som en jag- vet -inte- vad som har benen ända upp till armhålorna.


nu ska jag keep on with my bloggdesign. vilket kommer gå not go so very good.

Kommentarer
Postat av: malin m

hello mr Frodo Bagger ;)

2009-03-21 @ 21:08:43
URL: http://malinmakitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0