gasen i botten

idag ska jag och kissemissen köra skoter. vi ska burka burka burka. fast vi är inte så bra på de så vi kommer nog fara till den mest avlägsna myren vi hittar så ingen kan se hur förskräckligt de kommer se ut.
gracell, du får följa om du tolkar. om inte annat kan jag fixa en sopsäck och lägga en kudde i den så borde de funka.


min värsting och skitcoola skoter kommer gå i högvarav ikväll vill jag lova!


annars har dagen har bjudit på diverse saker. körskola, planering och prov. men de gick fint.
och på gympan var jag värsta zlatan som fintade så de bara sjöng om de. mestadels fintade jag bort mig själv med de räknass ju också va?




Kommentarer
Postat av: hannieee

du vore komma och träna fotboll therese din jäkla ZLATKO!

2009-03-31 @ 17:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0