GRR

hemkommen från abisko där jag tillbringade helgen med min karl.
vi har grillat kött, lagat mat, ätit mat och farit till abiskos största affär och inhandlat mer mat och chips.

och så har jag ätit chokladflingor. OH MY GOD säger jag bara. 
jag skitlycklig för de stod att man skulle få med ett lasersvärd i paketet som skulle låta skitcoolt.
men vad tror ni hände? man fick en liten platsbit som lät ungefär som en pingvin som har fått nått upsstoppat i röven istället för de där coola ljudet alla rikigta lasersvärd har. ni vet. zoom, zoom , zoom .
jag blev besviken. besviken.



och så har jag dansat min 3:e tryckare nånsin. dock uppochner. vilket gjorde ont i magen och käkarna höll på att gå ur led för jag skrek så mycket. ett litet råd från mig är att inte skrika när ni är i uppochner vänt läge.

och jag vet, de är lite pinsamt att bara ha dansat 3 tryckare i hela sitt liv. men jag har tyvärr inget att skylla på denna gång.



men jag har iaf haft en härlig helg med världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0