hoppet är bortblåst

sitter på skolan och väntar på bättre tider ( fast egentligen väntar jag på att isabell ska sluta )

nu är allt bara jävligt och stressigt. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
så jävla mycket jag måste ta tag i. projektarbetet som ska genomföras nästa vecka och vi har knappt börjat, uppkörning och halkbana ska bokas, packa kläder till min skidresa nu ihelg, baka en kaka, hämta mina polkagrisar, körlektion imorron osv osv. listan kan bli längre men jag orkar inte skriva mer om mitt för tillfället så dystra liv.

helst av allt hade jag legat i sängen, ätit chips och kollat en bra film. eller legat på en strand och solat, då hade alla problem varit som bortblåsta.




jag orkar inte, jag orkar inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0