idag..

idag är jag trööttt och har ångest för att jag har svenska nationella tal imorron och de är inte ens nästan klart.

denna dag har ungefär varit som en repris av gårdagen.
ni får inte köra i fyllan..bla bla bla..
ni måste tänka på.. bla bla bla...
ni får inte ...bla bla bla...
nu ska de göra ...bla bla blaa...

och jag är less på att se folk som springer runt och itne ens kan stå på benen. fast ibland var de rätt kul när någon drog världens vurpa- skadeglädjen är de bästa glädjen, visst var de så?
och jag trodde allvarligt att jag skulle frysa fast ¨på isen för att de var så förbannat kallt ute.

 
och nu är mina kinder helt rosa, dom svider och är KOKHETA. men ett stort plus med de är ju att jag blir bryjn! YEE




nu ska jag vänta på att  max kommer och hämtar mig ¨så jag kan fara till han och utnyttja honom på en dator med word-program.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0