morgon

har suttit i snart en timme och väntat på att klockan ska bli tjugo i 8 så pokémon börjar.
de var länge sen jag såg de och jag måste erkänna att jag älskade de när jag var mindre.
fast de gjorde nog alla.
och totally spies var nog också de program som var mig närmast hjärtat förut.





ganska jobbigt när mannen min börjar klockan sju och jag inte kan somna om efter att han farit för de är så ljust ute.
men de är skönt att ha tid över till lite onödiga saker som jag egentligen inte behöver, men inte kan leva utan.
harpan och tv-shop. vilka grejjer!

nu ska jag bara kolla klart pokémon, läsa igenom mitt tal igen och sedan börja pallra mig till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0