rautas

jag befinner mig nu i rautas varav den dåliga uppdateringen.
men frukta ej, jag har bunkrat upp med massa disneyfilmer så jag överlever nog allt! ojoj,disneyfilmer slår nog allt ändå.
så jävla bra!

denna dag har bjudit på min förtsa egna omkörning av bil.
och lite skoter. och premiäråket av min underbara snowbord som skedde under läskiga omständigeheter, nerför ett fjäll i mörkret. men kul var de:D

imorron drar jag och min familj till björkis och ska vara där tills på torsdag.
jag kommer vara bäst på snowboard när jag kommer hem!






jag saknar dej mest i världen!
snart, snart, snart .
åååh.

Kommentarer
Postat av: hanna

ha så mysigt i rautas!

och träna nu på snowboarden för vi ska ju nöta någon backe en fin och solig vårdag!

2009-03-03 @ 22:52:56
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0