scary

var kommer den ifrån?
vems är den ?
hur kommer det sig att den hamnade där?
vad gjorde den där?



jag börjar bli rädd. jag har ringt till båda personerna som har varit här med mej idag och båda nekar till att de är deras.

så den stora frågan är vem fan som äger detta mystiska ting som har hamnat på den mystiska platsen?

är detta ett tecken från ovan att konstiga saker kommer hända framöver?
eller vill den varna mig för något?



 jag tror faktiskt att denna mystiska inträffelse kommer att förbli olöst.

Kommentarer
Postat av: S

Har något glömt sin dildo under din soffa också? jag har en hos mig som jag inte vet vem ägaren till den är.

GOSH!

2009-03-12 @ 15:00:19
URL: http://saraskum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0