my new cåmpjuter

nu är strömmen tillbaka och jag har äntligen fått igång min dator. jag tänker inte avvika från denna underbara skapelse till dator i första taget. och de bästa av allt,  DEN ÄR BARA MIN!

jag är så lycklig just nu. nu kan min dator fylla ut tomrummet efter min pojkvän som är borta.
fast om du läser de här max ( vilket jag vet att du gör ) så får du ändå komma hem så snabbt som möljigt.
de är ensamt utan dej!



och nu bjuder jag på lite bilder  från helgen


vi bakar tårta till vår far som fyllde år i lördags



vilket skämt till tårta va? men den smakade bra iaf



skoter





vi har nog samma gener för att inte bli så bra på bild. men vi försöker så gott vi kan.



klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0