tröött

dagen är äntligen avklarad.
de blev lite kallt på slutet. kände mig som en mischelingubbe när jag hade så mycke kläder på, två tjocka ylletröjor, en fleecejacka och så skaljacka.
men de är smällar man får ta.

annars har dagen vari kul, de var roligt att kolla på alla som sprang omkring med fyllebrillorna och ramlade och hade sig.
fast de var ännu kulare att komma tillbaka hem till min chipspåse.





dessa två bilder var de enda jag lyckades fota.
skärpning till imorron!



nu ska jag plugga...
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä

Kommentarer
Postat av: Szara*

Du therese, du måste läsa twilight böckerna! Dom är så underbart bra;)

2009-03-19 @ 18:08:51
URL: http://ssaaraaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0