gott folk!

back from RENSJÖN.
har haft en väldigt skön helg. dock en ganska tråkig händelse där i början av helgen. har ännu ångest bara jag tänker på de.
men annars har helgen bjudit på massa trevligheter. jag har fått rensa fisk vilket har gjort min helg. jag älskar att rensa fisk. de är så förbannat kul! jag äslkar att sprätta upp magen, dra ut inälvorna och halshugga fisken. fast nu låter de som  att jag är värsta psykfallet som har rymt från hemmet och tar ut min ångest på alla stackars fiskar. så jag kanske inte skulle beskriva själva händelse så groteskt , jag kanske skulle ha hållt mig till att jag gillar att rensa fisk? så jag tar tillbaka allt de där groteska om fiskrensningen och säger istället att jag bara gillar att rensa fisk.


sen har jag bara myst och höljt statestiken på harpan på max dator. jag älskar att spela harpan också.
de finns så många småsaker som jag älskar och alla dessa gör mitt liv så förbannat roligt!
jag äslkar mitt liv!




min pappa tyckte jag skulle föreviga hans mästerliga matlagning



stackars hunden blev inlåst i bilen helt själv och de värsta var att hon just hade börjat föda sina valpar.
så hon fick fixa biffen själv därinne medans alla stod och kollade på.
fast allt gick bra tillslut.



PIMPELFISKE FOR LIFE ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0