till katti

hej!
de är här ett blogginlägg till katti som hon ska läsa sen så att stackarn ska ha nått att roa sig med.


ibland har vi tråkigt och då brukar vi underhålla oss själva med att snusa kinapuffar.
fast de har hänt en gång och de var inte alls tråkigt så man kan nog inte kalla de tråkighetsfördriv



ibland tycker hon att jag luktar förjävligt och ber mig gå och duscha



ibland blir hon nog ganska less på mig. men så lätt bli hon inte av med mig!



en sak vi har gemensamt är att vi älskar bacon och ägg



en annan sak vi har gemensamt är de att vi båda har ett brinnade intresse för kläder och moderiktiga fotosessions



vi har varit på kreta tillsammans



detta är den snyggaste bilden på katti, genom tiderna. KLOCKREN


detta var allt jag hade att bjuda på denna gång gott folk!



och förresten har jag klappat en livs levande krokodil

Kommentarer
Postat av: hannaa!

crockodiledundee.

2009-03-03 @ 18:42:07
URL: http://hannaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0