ett långt inlägg. typ.

jag är tillbaka!


jag har tillbringat lovet i mitt kära rautas med min kära familj.
tyvärr är rautas liiite efter i tiden så jag har inte haft internet på hela veckan.
men jag har överlevt ändå. med nöd och näppe.



idag har jag isabell och pumme varit och knackat dörr. vi sålde lotter till lars törman, såg en halvnaken man och spanade in isabells nya offer.
tyvärr har jag ungefär 60 lotter kvar så jag tror jag måste köpa några själv. om nån vill köpa lotter så säg bara till!
och förlåt till katti. jag är en dålig vän som tänker mina tankar för mig själv och glömmer berätta till alla andra vad jag tänker. ett missförstånd uppstod men jag tar på mej all skuld . sorry!  på rikigt.




här kommer några bilder från lovet!









till alla som undra: nej, jag åkte inte svarta björn. jag stod bara där och posade och skulle ljuga om att jag åkt ner där.
men jag kan inte ljuga för er.



hyffsad djup grop efter en hyffsad fastkörning..



resten av lovet har jag och mina systrar byggt hopp och lekt att vi var värsta snowbordproffsen.

nu ska jag borsta gaddarna och vänta på bättre tider.
vänta tills de blir imorn eller övermorron eller överövermorron för då händer de grejjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0