1 år

idag är de exakt ett år sen jag och max hoppade på flyget till gambia.
de var drömmen att åka bort från ett mörk och kallt kiruna med sin man vid sin sida.

mata apor med blåa pungkulor, klappa krokodiler, bada i afrikahavet, sitta ute på balkongen på kvällarna och lyssna på alla djur som vrålade, dricka drinkar i poolbaren och bara vara med min hela veckan.   listan kan göras längre men jag orkar inte berätta mer.

jag önskar att de kunde vara så nu. istället sitter jag ensam utan karln min i världens största rövhål (ja, jag sitter ganska ofta i era rövhål katti och isabell, de är ganska mysigt här inne ).
jag ska inte deppa men de är klart man blir FÖRBANNAD!

 

ähvafan.snartsitterjagjuändåpåflygettillaustraliensåjagskainteklaga.



och lite utomlandskänsla fick jag ju idag. jag, katti och isabell var och badade. inte simmade, men BADADE.
vi åkte vattenruschkanan och hoppade 5:an. och höll andan under vattnet. vi är grymma på att bada, de är ju bara att konstatera!

Kommentarer
Postat av: klara

du klarar det therese!!! nar drar du till australien for att halsa pa din man ?!

2009-11-14 @ 04:19:47
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0