blickar bakåt

mitt liv är heltiskt och fullt av massa viktiga saker jag måste göra. därför hinner jag inte alltid riktigt skriva ner allt viktigt jag gör. men nu har jag tid.
i fredags var jag förstoppad, jag jobbade och jag, katti och tova slog klackarna i taket i oskars lägenhet och
vi schäjka loss på dansgolvet. de var typ cyberkul. fast de brukar de ju alltid vara.

 

  

tove, jag råkade sno dom här från dej. men försök slå mej va? du lyckas aldrig ! MAHAAA


på lördag var jag ännu förstoppad , jag var och slet på rengärdet i rensjön, jag och pappa kom hem sent på kvällen, vi beställde pizza och sen somnade vi innan robinsson slutade.

på söndag var jag hos katri. vi åt chips.
på måndag hade jag en förbannat jobbig skoladag. på allvar skitjobbig!

idag hade jag också på allvar en förbannat jobbig skoldag. hade inte julia räddat mig med en hamburgare på kupolen hade jag slängt mej under sängen och legat där tills jag ruttnade och inte ens likmaskarna ville ha mej mer. TACK JULLE!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack Therese! Och du är jätte fin i din lugg.

2009-11-25 @ 11:40:11
URL: http://fridaastrom.blogg.se/
Postat av: camilla

är du fortafarande förstoppad?

2009-11-25 @ 18:22:45
URL: http://orolig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0