döden

jag är döende. jag har svinis.

jag har ont. jag är störd.

jag önskar att jag aldrig tog sprutan.

 

dagen har gått ut på att tycka synd om sig själv. först kämpade jag mig till skolan och möttes av ett gäng zombies i klassrummet. jag anslöt mig till den gruppen och vi har kämpat oss igenom en hård skoldag.
 några har gråtit, några har legat på golvet och några har varit tvugna att krypa fram. jag hoppas alla överlever.
jag var inte så säker på de igårkväll. jag trodde jag skulle dö på allvar, så jag lyckades nästan komma upp ur sängen för att skriva mitt testamente. tyvärr var jag för döende för att ens lyckas med de..


men förhoppningsvis är jag frisk imorron. hallå, jag kan ju inte missa kycklingklubbor till lunchen ju!


Kommentarer
Postat av: unná junna

Therese du överlever! jag lovar!

2009-11-27 @ 08:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0