fettt

nanaanaa, jag har varit på gruvtrollets lekland åter en gång !
de var svainigt kul! jag och katti lekte jaga med barnen, fast jag tror vi hade roligare än dom. we where crazy!
lite näsblod, skallar som flyger i backen och nerknockade ungar är smällar man får ta när man leker med mig och katti.


snart ska jag hem till katti. vi ska ha film och fettkväll. tydligen hade dom extrapris på fett där i charken på coop så vi passar på att fetta nu när de ändå inte kostar så mycket.
jag ska ta med min påbörjade väska jag håller på att sy. ska försöka förklara för den kvinnan att man kan ha syjunta fast man är 18 år. och att de inte bara är gamla tanter som sysslar med sånt.
hoppas hon förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0