hfhaskbfjajbnjvnjdssbsldhf

dagen var som alla andra dagar. lite sådär halvtaskig och trist. jag hatar hatar hatar att inte ha nån i sängen bredvid mig som alltid lyssnar på mina superstora problem och som alltid får mig på bra humör. ¨

som håller om mig och säger att allt blir bra.

fan.

jag hatar australien och jag hatar pojkvänner som flyttar till andra sidan jorden.

 

 

idag var jag hos tandläkaren. de såg bra ut sa hon. förutom dom där 7 början till hål jag hade.

men jag har lovat mig själv att från och med idag ska jag borsta tänderna längre än mina annnars 30 sekunden OCH använda tandtråd varannan dag.

jag hatar att borsta tänderna också. jag hatar ganska mycket idag.

jag hatar också tyg som inte kommer i rätt färg. jag hatar att de är så halt ute så jag ramlar på rumpan.

jag hatar att jag måste gå till skolan imorn.

 

nu ska jag lägga mig ensam i sängen och tycka synd om mig själv..

och förresten så hatar jag inte max. jag kan inte hata han. aldrig. jag skrev bara så för att de kändes bra, men sen fick jag skuldkänslor och trodde att han dött eller nått. så max, jag hatar inte dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0