kändis

jag upptäckte just en fantastisk sak! våran nya spis har en inbyggd timer!
förstår ni vilka möjligheter de ger mig?! nu kan jag ta min äggkokning upp till helt nya nivåer.


igårkväll kollade the big happy family skräckis . vi skrek som stuckna grisar och svettades i mänger.
efteråt var jag tvungen att bjuda över mina systrar på pyjamasparty i min säng. fast jag ville inte erkänna att de var för att jag var rädd, men jag tror dom genomskådade mig.




OCH SER NI VILKEN SUPERKÄNDIS SOM ÄR MED MIG PÅ BILD.
fan vad coolt

Kommentarer
Postat av: UPPDATERA DÅ FÖR FAN!

nu jävlar måste du uppdatera. lägg in bilderna från i helg.

2009-12-01 @ 11:47:23
URL: http://kattipoggats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är superkändisen????

2009-12-02 @ 14:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0