kvinna av stål

det här har varit en ren och skär helvetesvecka. TVÅ inlämningsuppgifter och en redovisning.
jag har  många gånger velat ta livet av mig och låta kråkorna picka ut mina ögon, jag har velat gå in i väggen och börja ta starka mediciner för att slippa allt elände.
men jag klarade de! i´m a survivor utan dess like!


ungefär så är har jag sett ut hela veckan. gud förbanna dig skolan!


jag har hållt till i rautas hela veckan och gått runt i sexiga röda yllekalsonger som man ska dra över naveln för bästa resultat. även ett par tjocksockar som man drar så långt upp som de går. till det en varm ylletröjja.

äkta byfräsarstyle!

 


och för att den riktiga lappkänslan ska infinna sig i mig har jag druckit kaffe som är kokat över elden.  


nu är iaf veckan över. och de tackar jag gudarna för.
all skolstress är över till på måndag iaf.
men annars har de varit en mysig vecka med kaffe och yllekläder.


Kommentarer
Postat av: Evelina

riktigt kaffe! det är så det ska vara, nästan så man har lust att gå ut i skogen och göra eld varje gång man vill ha en kopp kaffe!

2009-11-14 @ 12:21:28
Postat av: hanna

Så ska det vara. Jag hade velat ha det som du där i rautas ;)

2009-11-15 @ 11:48:01
Postat av: klara

ah vad kul!! :D ah det kommer ga bra!! om inte annat sa kan du val ha en skylt runt halsen som sager vart du ska aka och sa ska du se att dom snalla flygvardinnorna hjalper dig ;)



Jag har det bra!! :D det ar lite ensamt ibland for att man inte kanner sa manga, och man kan ju inte direkt ga och knacka pa nagons dorr och fraga om dom vill hitta pa nagot som man gor hemma, men det funkar!! det flyter pa med cheerleadingen, men det kanns jattekonstigt att tavla nar inte ni ar dar!! :p och saklart har jag hemlangtan, men det overlever man ;)

2009-11-16 @ 03:02:31
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0