lekalekalekaleka

idag har jag varit på företagsmiddag med mitt älskade företag. vi slog till stort och beställde varsin hamburgare med extra allt. typ. sen snackade vi viktigt företagssnack. eller vi hade kunnat göra de iaf.
hamburgare är livet!

och ikväll har jag varit på GRUVTROLLETS LEKLAND med min fina och underbara klass. eftersom vi var aning för gamla för att klara av inträdet var vi tvunga att planka in med de gick som smort. jag tror inte ens tjejen i kassan märke nått.
vi alla blev som små barn igen och kunde knappt stå still när vi såg alla stora rutchkanor, hopptält och va fan de nu var där. de var lätt de kulaste den här veckan !

och sen kom vi på en cybersmart plan som vi ska genomföra här nångång i framtiden. DE KOMMER BLI GRÄJT!





nu är jag trött som  en slav. att leka tar på krafterna !
jag ska lägga mig i soffan och kanske slå på tvn. om krafterna räcker till vill säga.
de ser inte ljust ut på den fronten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0