ren och skär smärta

vi modiga och tappra fick ta vaccinet mot svinis idag. de gjorde ont och de gör ONDARE nu.
fan, min arm är mongo. jag tror den kommer trilla av snart.


och idag har jag varit på skolan i jääättelänge. men vi hann med mycket idag. äta godis, fixa lite skoltjafft och inreda vårat syrum. idag har det tillkommit nya gardiner och en ny sopkorg. vi kör på de-man-hittar-får-man-ta-stilen.
våra gardiner är klart dom snyggaste universums historia. en gul och randig gardin och en gammalt rutigt påslakan. vi kan de där med inredning vi!


Kommentarer
Postat av: c

min syrra tog det också igår, hon är jätte dålig och har feber

2009-11-25 @ 21:05:03
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Evelina

men det saknas en julstjärna ser jag! :p

2009-11-26 @ 15:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0