RESA

JAG HAR BOKAT RESAN TILL AUSTRALIEN NU!
shit vad jag är nervös redan nu och de är ett tag kvar innan jag åker. jag kommer leva i total rädsla ända tills jag stiger ut på flygplatsen där borta.
Ohno. vad har min mamma och pappa gått med på? ska verkligen jag flyga helt ensam över hela världen?!
fuckfuckfuck. de kommer gå åt helvete.

fast de värsta som kan hända är ju bara att jag hamnar i nått konstigt litet land som ingen har hört talas om, utan telefon och med ingen kontakt med omvärlden. sen blir jag kidnappad av folket som bor där och ingen hör nånsin ett ord från mig igen.
de borde nog gå bra




tänk, snart är de där jag. som surfar i vågorna. och blir svinigt brun.

fan, jag drömmer igen. jag kommer inte kunna surfa i så där stora vågor och jag kommer bara bli röd av solen.
men igen har sagt att man inte får drömma. så drömma tänker jag då fanimej göra!

Kommentarer
Postat av: camille

åååh din lyckliga jävel!!

2009-11-17 @ 18:04:21
Postat av: linnéa stålnacke

ska du åka själv eller vem ska du åka med :) ?

2009-11-17 @ 18:48:43
URL: http://llinneast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0