snart.

väntar på att min man slutar jobbet. men de blir nog några timmars väntan till.
jag hatar hans jobb!




nu är de en enda vecka kvar. tiden har gått så snabbt.
jag vill inte tänka på det men det är de enda tanken som far runt i skallen på mig. jag trodde aldrig den dagen skulle komma. men nu kommer den bara närmare för var timme som går. det känns så overkligt ännu.
jag försöker förtränga , men de går inte. . .


varför kan inte mitt liv bara vara en dans på rosor ?
varför ?

fan också!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är en dans på rosor, det är bara det att man ibland råkar trampa på dom förbenade taggarna :(

2009-10-22 @ 20:55:16
URL: http://evelinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0