dudududu

ihelg har jag varit i abisko med min underbara.
vi har myst, spelat chicago, kollat läget i gränsen, ätit, kollat serier och myst ännu mer.
härlig helg!
guud vad jag kommer sakna den människan.
jag måste verkligen ta vara på varenda sekund jag har kvar med han innan han drar sin kos.




nu ska jag börja packa lite smått och sedan invänta träning.
efter träningen blir det duscha. tror det behövs. eller jag vet att de behövs. jag kommer inte ihåg senast jag hade lite umgänge med duschen.
tur att min man tycker om mig fast jag har fettigt hår och luktar lite konstigt.






och ett stort tack till katti som varit min farmvakt hela helgen! vad hade jag gjort utan dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0