huvudet på skaft

idag har jag hackat kakel, omgrupperat på min farm och kollat barnprogram.
jag har ett sånt intressant och händelserikt liv!

idag är jag även smart. jag skiter i att duscha idag och sätter på mig en mössa (som jag också hade igår men ändå). på de viset behöver jag bara duscha imorron. om jag hade duschat idag hade jag också måstat duscha imorron innan jag åker till GVE. och alla vet ju att sånt är bara onödigt och slöseri med tid.
shit, vad jag är smart ibland!
men för att skona mina medmänniskor hade jag iaf tänkt borsta tänderna.




nu ska jag vänta på att kloackan blir nog mycket så jag och mina vänner kan fara och shoppa lös på coooop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0