kom igen

heeey! busy day today.
idag ska jag hinna packa och göra mina läxor. jag sket i att fara till luleå idag.
kände att jag inte hade hunnit med allt jag ska hinna idag.
jag måste också hinna skörda. DAMN JAG HADE VERKLIGEN BEHÖVT EN TRAKTOR!
ajaa, de kommer väl i sinom tid.


imorron bär de av till stockholm och sedan vidare till LONDON.
shit. tiden går så förbannat fort. men nu ska vi äntligen åka och de kommmer bli kuuuuuul :D


och GRATTIS till sara som fixade körkortet igår! men alla ni andra i göllivare bör nog se upp..



sara, jag var tvungen att låna denna bild. de är inget du kan göra för att förhindra mig serru!
men grattis igen kvinna!

Kommentarer
Postat av: camilla

åh din lyckliga jävel som får åka iväg:)

2009-10-13 @ 10:55:12
Postat av: Sara

TACK ENOK! :D :D

2009-10-13 @ 15:47:53
URL: http://saraskum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0