luggggg

jag måste måste måste klippa lugg igen!

frågan är bara om jag ska ta till saxen själv eller anlita proffesionell hjälp?

 




 







idag är första dagen på lovet och jag har varit på staden med isabell. vi hängde på kupolen och snackade skit.

kupolen är de bästa stället att snacka skit på! de var kul att vara med henne igen. de var som ett tag sen sist!

 

idag ska jag och karln fara till ett hemligt ställe och njuta av livet.
och jag vill inte att tiden ska gå snabbt. de borde stanna typ nu och de behöver inte bli tisdag. och inte onsdag heller för den delen. tisdag kommer bli min värsta dag nånsin. jag vet de.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är verkligen skitsnygg i lugg Therese!

2009-10-24 @ 16:10:03
URL: http://fridaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0