nu kommer lite bilder

 

 

 

 

jag orkar inte ladda upp fler bilder! är ni intresserade för ni väl gå in på facebook.
fast bilderna finns inte där. men dom kanske kommer. men ni kan ju gå in på min farmville och kolla mina nya inköp !

men london var iaf skiiiithäftigt! vi åkte tunnelbana, gick runt och kollade läget, köpte lite saker, tittade på gymnatik, testade utelivet och åt på donken. de var en skön helg. fast ganska stressig. men de var kul!

men de var skönt att landa på kiruna flygplats och inte EN ENDA människa syntes. bara träd. bara snö.

jag har insett att jag inte är en storstadsmänniska. jag ska bo ute i skogen vars ingen annan bor. de är mitt öde. jag vet de.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0