dagens bravader

idag har jag fikat med emilia. hon fick mig att inse att cafe rost har de bästa mackorna. EVER.
vi pratade om livet och checkade läget uppe på luossabacken.

sen for jag hem och städade mitt rum . pappa trodde jag hade fått feber som bara börjar städa sådär. målade om min hylla, dammsög min säng och tog ut mina arga tankar på min bäddmadrass och en stackars mattpiska. dammet bara yrde.  och dom arga tankarna försvann. bra tips för er som har för mycke aggrisioner.

därefter var jag tvungen att panikbaka en kaka för mitt minne är lika lång som mina näsa. tänkte igår att nu har jag heeela min lediga dag på mig att baka min kaka men såklart  glömmer jag.



nu ska jag säga åt min man att han ska sluta spela sitt förbannade barnspel och  komma med mig och sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näsa,, Kort men bred.

2009-09-13 @ 02:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0