GÄLLEVARE

vi kom, vi gick, vi segrade.
ne, men vi hade faktiskt skitkul. även om krogen sög. jag hörde någon säga på tåget hem imorse att ´krogen i kiruna är sååå mycket bättre än gällevares asså´. HAHA. jag håller med denna någon. men pizzaorna och hamburgarna var goda iaf.
alltid nått positivt.
och de var trevligt att träffa skummen och poggen igen! kärt återbeök av goda vänner sitter aldrig fel.





 

nu ska jag försöka få liv i min vän isabell. hon kom till mig, åt upp min mat, la sig på soffan och somnade. nu har hon legat som en klubbad säl på exakt samma ställe i fleeera timmar .  äh, jag tycker om henne så hon får väl ligga där. eller så gör jag nått jätteroligt bus på henne när hon ändå ligger där och inte gör nånting.
de kanske får upp henne?

sen är de bara att ladda om för kvällens bravader. middag hos katti och härlig sällskap. NICEEEE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0