kvalitetstid

idag har min man slutat jobbet i normal tid vilket gör att vi äntligen kan göra massa roliga saker som vi inte kunnat göra när han jobbat.
idag har vi  googlat fula fiskar och hittat massa läskiga saker. om ni vill kolla själv så googla kattfisk eller fula fiskar, oxsimpa, rötsimpa, sandstubb och svart smörbult. som några exempel. ni hittar säkert många fler äckliga fiskar om ni letar
han visade mig att jag ÄTIT en sån här ful och äcklig varelse. till och med värre än fiskbullar!


detta gott folk är en marulk. och ja, jag tyckte om det då. men inte nå mer. jag hatar marulkfisk.
dom är inte fina.



nu ska vi fortsätta göra massa roliga saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du på profil bilden är lik fisken.

2009-10-02 @ 10:15:49
Postat av: KATTTIIIIII

UPPDATERA BLOGGHELVETET NÅN GÅNG!

2009-10-05 @ 07:47:30
URL: http://T-RÄXSFANCLUB

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0