typ döende eller nått


min extremt innehållsrika kväll har bestått av att sy om två par byxor och dricka 10 glas vatten.
jag försöker bli frisk från min hosta och någon sa till mig att de är bra att dricka mycket vatten. så de gjorde jag. 10 glas vatten på en timme.
nu har jag ont i skallen och är rädd att jag ska dö av vattenförgiftning eller bloduttunning .
på pricken mig. göra nått och SEN tänka på vad som kanske kan hända.
snälla snälla snälla jag vill inte dö.


dagen har även besått av en härlig statiolkorv med räksallad och rostad lök och lite shopping på boomerang.
jag hittade en jättefin tupp-spargris för 10 spänn. vilket kap va?!
den står på min skolbänk och väntar på att jag ska komma tillbaka till skolan.





och idag föll den första snön. jag vill ha vinter. jag vill ha min dunjacka. jag vill ha min luddanskor!

när jag ändå ber till dom högre makterna om att överleva min vattenförgiftning kan jag väl passa på om att be om lite mer snö? tacktacktack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0