upptagen

jag har fullt upp i mitt liv just nu.
eller ja. jag hade kunnat ha de iaf.

mitt liv går just nu ut på att sy mössor ( de blir väääldigt mycket sy mössor nu för tiden ). hinner även dela mycket av min fritid med VÄNNER. inte mina vänner utan VÄNNER. do you get it?

igår hängde jag gäng med katti och chiffe som förövrigt ääälskar mig. vi åt pizza och försökte ge våran bild-klipp-och-klistra-bok ett försök. men de gick som de alltid brukar göra för oss.




idag kommer min kära far och mary hem från utlandet. jag vill inte ens veta hur bruna dom kommer att vara...
jag funderar även på att fara till rautas en sväng och börja sy väskan som mary beställde för x antal månader sen. I really need some money right  now. mitt kort är spårlöst försvunnet.

och så den här bilden bara för att den är så jävla härlig. och för att de  var STORM då bilden togs.
dagens väder är som en lätt morgonbris en tidigt sommarmorgon jämfört med vädret då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0