dags för fredagsmyyyys

dagens kost: kebabtallrik med massa såååååås
dagens träning: promenad mellan bilen och huset, skolan och bilen, osv sov.


jag känner att jag börjar bli på topp för beach 10. formen är verkligen på topp.
eller nått.
jag tror jag ska göra nått drastiskt ihelg. nått man verkligen inte kunnat förutspå.
jepp, nu har jag bestämt mig, ihelg gör jag slag i saken!
på måndag tror jag allt är fixat och klart! här med kan mitt nya liv börjar! eller ja, på måndag.






ikväll blir jag nog lite fullare och lite lyckligare med tove och gänget.
vi som inte har nått vettigt att göra under helgerna får helt enkelt sysselsätta oss på annat vis, med en vinflaska. 
 


och idag fyller min pyttelillsyster 15. och de firar hon med att ta killen hem på besök.
jag säger då de, dagens ungdomar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0