dumma siill

idag är de 1a april och jag tänkte vara smart nog att inte gå på nått aprilskämt detta år.
för nått år sen var jag dum nog att gå på att kattis killkanin hade fått valpar men detta år ska detta inte ske.

så när max sa att hans bil hade automatiska torkarblad på bilen tänkte jag haha! där fick du mig allt. NOT! (och så tänkte jag att fan de måste vara de tråkigaste aprilskämtet genom tiderna).
men de visade sig att de var sanning.
så ingen blåst tjej denna gång och inget dåligt aprilskämt från max sida.
idag har jag varit supermega aktiv hela dan. packat klart och städat rummet (kastat in alla prylar i garderoben).
sen hade jag tråkigt och kom på att jag ville pyssla. och det är nått som inte händer ofta.
men jag blev jääääääävligt nöjd!
och idag har jag LAGAT MAT. wow. vad har hänt med mig? laga  och pyssla och städa rummet på en och samma dag?
maten blev iaf sviiiingod. tyvärr hade min matpartner redan ätit hamburgare . partnern trodde att jag hade lagat efter recept, men jag bah från min egen hjärna jaaaa!


nu väntar jag på att de blir imorron för då åker jag på sällskapsresa till GRAN CANARIA.
man bah yeeeeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0