island in my heart. NOOOOOOT!!!

jävla helvete. islands vulkaner förstörde min jobbdag...
så inget jobb för mig idag , inga pengar heller. BLÄÄÄ. jag hatar vulkaner.




(och ja, nu har jag massa dötid så jag  kan sitta och rita på paint )




sen sist har jag hunnit med massor. bygga en skitstor toastol i snö, varit i gränsen och åkt präda, skotta fram min cykel, nästan åkt längdskidor, varit hundvakt, åkt i världens snyggaste bil, klippt mig, börjat knyta min sjal till studenten, blablablablablaaaaa.
ni vet sånna där grejer man inte hinner när man har jobb och skola. sånna saker har jag hunnit med.



idag började skolan och de var ju intressant.  de var kul att se att alla överlevt praktiken.
vi har börjat planera för studenten. de kommer bli grymt!







och så här glada är vi nu, för vi ska strax få MIDDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0